משלוחים והחזרות
אפשרויות משלוח
במידה והחברה מבצעת מבצעים בנוגע למשלוחים היא רשאית להפסיק את המבצעים בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך 5-7 ימי עסקים לא כולל שישי שבת ערבי חג וחג, ממועד ביצוע ההזמנה באתר, באמצעות חברת שילוח.
מדיניות החזרות
8.1 בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה תועבר לאתר באחד מאמצעי ההתקשרות המופיעים בתחתית התקנון.
8.2 לא תתאפשר החזרת מוצרי מזון, בהתאם לתקנה 6(א)(4) לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשעא-2010.
8.3. החזר, שינוי או ביטול מוצרים שאינם מוצרי מזון שנעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר, יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה,
בהתאם להוראות הבאות:
8.3.1. הבקשה תיעשה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את המוצרים;
8.3.2. ככל שמדובר בביגוד ובנעליים שנלבשו אך לא הורדה התגית, בקשה להחזר, שינוי או ביטול תיעשה בטווח זמן של עד 48 שעות לאחר קבלת הלקוח את
המוצרים;
8.3.3. הלקוח ישיב את המוצר לאתר (על חשבונו) כאשר הוא סגור באריזתו המקורית;
8.3.4. לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;
8.3.5. המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;
8.3.6. העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;
8.3.7. יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).
8.4. כל בקשה אחרת להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו
הבלעדי של האתר.
8.5. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת
המוצר הפגום מהלקוח תחול על האתר.
8.6. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. אם לאחר בדיקת האתר
המוצר ימצא תקין, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את אספקת
המוצר חזרה אליו בכפוף לתשלום דמי משלוח פעם נוספת.
8.7. כל החזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.
8.8. האמור בסעיף 8 לעיל כפוף להוראות ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן
(ביטול עסקה), התשעא-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמא-1981.